Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Korzystam z telefonu na kartę Simplus od początku, kiedy posiadam telefon komórkowy, czyli od kilku lat. Jestem osobą, która z telefonu korzysta raczej niewiele i ceny oraz pakiety oferowane przez Plus mi odpowiadają (tym bardziej, że większość osób, które mam na liście kontaktów, też należy do tej sieci), choć na pewno można na rynku znaleźć lepsze oferty, zwłaszcza dla osób które korzystają z telefonu więcej. Czasem gdy nie jestem czegoś pewna albo mam jakieś pytania, dzwonię na infolinię Plusa. Zwykle trzeba chwilkę poczekać, zanim będzie można porozmawiać z jakimś pracownikiem (zauważyłam, że najlepiej dzwonić w porach, kiedy "ludzie są w pracy"). Pracownicy są mili, wyraźnie chętni do pomocy i najczęściej znają się na tym, o czym mówią, ale nie zawsze. Przykładem jest sytuacja z telefonem, jaką miałam. Całkiem niedawno temu rozważałam zakup nowego telefonu BlackBerry Bold 9700 - do tej pory miałam starszy model BlackBerry 9000 Bold. Sprawa z BlackBerry 9000 Bold wyglądała tak, że przy telefonie na kartę nie było możliwości korzystania z Internetu oraz wysyłania MMS-ów (a jak ktoś mi wysyłał, to dostawałam adres strony i hasło do wpisania i po wejściu do Internetu za pomocą komputera mogłam obejrzeć zdjęcie przesłane mi MMS-em). Dowiedziałam się przez infolinię, że aby mieć funkcję korzystania z MMS-ów i Internetu, musiałabym mieć abonament w Plusie. Potem sprawdziłam tę informację w Internecie - zgadzało się. Jednak nie wykupiłam abonamentu, bo Internet w telefonie i MMS-y nie były mi pilnie potrzebne. Latem 2010 roku zauważyłam, że widzę MMS-y, które inni mi wysyłają, a także, że mogę korzystać z Internetu, co mnie ucieszyło. Po lecie postanowiłam kupić nowy model BlackBerry, ale zastanawiało mnie, czy MMS-y i Internet będą dostępne też w nowszym modelu... od czego ta dostępność zależy, a może te funkcje zostały mi odblokowane w ramach błędu i mi się nie należą? W Internecie znajdowałam sprzeczne informacja, postanowiłam więc o to dopytać na infolinii. Odebrał pan. Zapytałam go, czy w nowych telefonach BlackBerry można korzystać z MMS-ów i Internetu, jeśli korzysta się z telefonu na kartę Simplus. Pan powiedział mi to, co usłyszałam kiedyś na infolinii, czyli że nie jest to możliwe i trzeba mieć wykupiony abonament. Ja powiedziałam na to: "Ale ja mam BlackBerry, korzystam z karty Simplus i mam Internet w telefonie i MMS-y". Pan był wyraźnie zdziwiony. Odparł, że "nie powinno tak być, ale skoro ma pani MMS-y i Internet, to jaki jest problem?". Powiedziałam, że problemu nie ma, tylko że chcę kupić nowszy model BlackBerry i nie wiem, czy będzie miał te funkcje przy karcie Simplus, czy nie. Pan powtórzył, że trzeba mieć abonament, więc podziękowałam i się z nim pożegnałam. Następnego dnia zadzwoniłam ponownie na infolinię i tym razem odebrała pani. Zadałam jej to samo pytanie i jej wersja była odwrotna do wersji pana: "Internet i MMS-y oczywiście mogą być, wszystko zależy od modelu telefonu. Jak pani BlackBerry ma funkcje MMS-ów i Internetu to będą." Powiedziałam, że kiedyś tak nie było, nie mogłam korzystać ani z jednego, ani z drugiego, bo trzeba było mieć abonament. Pani odparła, że nic jej o tym nie wiadomo i że z tego co wie, ostatnio nie wprowadzali żadnych takich zmian i "zawsze tak było". Tak więc otrzymane odpowiedzi były sprzeczne, do końca nie byłam pewna, co mnie czeka po kupnie nowego telefonu, choć domyślałam się, że pewnie wymienione funkcje będą działać... Jak się okazało MMS-y i Internet działają.