Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Zbliżają się święta, więc zaszedłem do sklepu Smyk, aby zapoznać się z ofertą. Ludzi było sporo, więc niezbyt byłem z tego zadowolony, gdyż nie będzie możliwości spokojnego obejrzenia oferty. Poszukiwałem zabawek edukacyjnych. Wybór był spory, w związku z powyższym poszukałem pracownika, aby zorientować się, co w tej chwili jest modne. Musiałem chwilkę poczekać, gdyż widoczny pracownik obsługiwał właśnie innego klienta. Trochę to trwało ale doczekałem się pomocy. Po poinformowaniu, czego poszukuję, pracownik po chwili zastanowienia się, zaprezentował mi kilka pozycji, które w chwili obecnej cieszą się największym wzięciem. Trudno się było zdecydować. Pracownik zauważył to i poinformował mnie, że niedługo będzie dostawa i na pewno będą nowe zabawki. Słysząc to, podziękowałem mu za informację i opuściłem sklep. Dzięki takim informacjom, klient może spokojnie sobie zaplanować czas, kiedy dokonać zakupów.