Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Do sklepu E Leclerc wybrałam się na zakupy. Wzięłam koszyk i udałam sie na salę sprzedaży. Klientów było niewielu, jakiś pracownik wykładał towar. Przeszłam na stoisko z "chemią" w poszukiwaniu środków do sprzątania. Kiedy znalazłam to czego szukałam okazało sie nie ma cenówki. Sprawdziłam cenę w czytniku. Okazało się że produkt ten jest w promocji. Włożyłam opakowanie do kasy i poszłam dalej robic zakupy. Kiedy skierowałam się do kasy okazało się że obsługują tylko 2 osoby. Przy kasie dowiedziałam się że produkt który miał być w promocji tak naprawdę jest w normalnej cenie. Na moje pytanie dlaczego czytnik pokazał inną cenę a kasa inną kasjerka odpowiedziała że nie wie widocznie wystąpił jakiś błąd. W efekcie odłożyłam tak dwa przedmioty, które w miejscu gdzie stały miały inną cenę. Coś takiego zdarzyło się niestety nie pierwszy raz. Za każdym razem pracownicy nie wiedzą co jest powodem różnic. Robię zakupy w tym sklepie od dłuższego czasu. Obsługa jest tu uprzejma, asortyment szeroki a ceny porównywalne do tych w innych marketach. Irytujące są jednak kolejki i "wpadki" z cenami.