Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Przechodząc obok wszedłem do sklepu, aby obejrzeć ofertę obuwia. Podczas oglądania podeszła do mnie pracownica i zaproponowała mi swą pomoc. Podziękowałem jej za to i poinformowałem, że rozglądam się za pantoflami do garnituru. Przed zaprezentowaniem odpowiedniego obuwia, pracownica zadała kilka pytań, aby jak najlepiej dopasować obuwie do moich potrzeb. Po krótkiej chwili zaproponowano mi dwa różne modele, zachęcając mnie jednocześnie do ich przymierzenia. Podczas przymiarki okazało się, że niezbyt komfortowo się w nich czuję – z boków mocno mnie uwierało. Poinformowałem o tym fakcje pracownicę. Stwierdziła ona, że buty wykonane są ze skóry i powinny się rozejść. Ponadto uzyskałem informację, że buty można zwrócić w określonym terminie, jednakże pod warunkiem, że nie będzie śladów noszenia. Nie zdecydowałem się na zakup, gdyż nie byłem do końca przekonany do tych butów. Podziękowałem za pomoc ekspedientce i opuściłem salon. Ona także mi podziękowała i zaprosiła ponownie.