Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Trzy krotny laureat Godła Jakości Obsługi 2008, 2009,2010. Od niedawna wszystkie opinie umieszczone o firmie są przez nią konkretnie komentowane. Na Każda taka obserwacja jest odpowiedź, wyjaśnienie jak również zapewnienie o poprawie elementów które podczas wizyty klient wskazuje nako ujemne. O wiele bardziej jest to zadawalające iż wcześniejsze szablonowe : „Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski. Po analizie zgłoszonego zagadnienia udzielimy szerszej odpowiedzi.” Zaznaczyć trzeba iż często poprzestawano na tym sformułowaniu, i nie zmieniano treści odpowiedzi. Teraz mam poczucie iż naprawdę firma stara się o zapewnienie i utrzymanie najwyższego standardu obsługi dążącego do maksymalnej satysfakcji klienta, a wyróżnienie jakie otrzymuje corocznie jest w pełni zasadne i motywujące do dalszej wytężonej pracy nad utrzymaniem pozytywnego wizerunku marki Tchibo. Jestem ich klientem i nim pozostanę. Również mogę zapewnić iż firma ta może liczyć iż polecam ją swoim znajomym gdyż uważam, iż i oferta i obsługa oraz formy zakupu zarówno stacjonarnego jak i internetowego w pełni zasługują na uwagę. Sugestia końcowa o wprowadzenie numeru infolinii przy listingu jaki jest umieszczany przy wynikach wyszukiwania opinii o Tchibo. Na dzień dzisiejszy w pełni zasłużona ocena bardzo dobra.