Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Do sklepu Kaufland wybrałam sie po zakupy. Mimo wczesnej pory w sklepie było już wielu klientów. Wzięłam koszyk i weszłam na salę sprzedaży. Wybrałam produkty po któe przyszłam po czym udałam się na stoisko z wędlinami. Całe stoisko obsługiwały 2 osoby. Kolejka była spora, a obsługa powolna. Kiedy pojawiła sie 3 osoba część kolejki ustawiła się w innym miejscu. Wtedy pracownica która weszła jako 3 powiedziała że ona w tej chwili nie obsługuje. To dość mocno zirytowało jednego z klientów, który głośno skomentował całą sytuację. Musiał on jednak wrócić do kolejki. Kiedy już udało mi się zrobić zakupy na tym stoisku udałam sie do kasy. I tu kolejna niespodzianka. Czynne były tylko 2 kasy podczas gdy klientów było naprawdę dużo. Stanęłam w kolejkę do kasy drugiej i wtedy zorientowałam się że kasę tą obsługuje pracownica która jeszcze nie opanowała zmiany papieru w urządzeniu, któe drukuje paragony. Musiała poprosić o pomoc osobę z sąsiedniej kasy. To jeszcze wydłużyło czas obsługi. Tym sposobem w kolejce do kasy spędziłam ponad 15 minut. Lubię robić zakupy w tym sklepie bo asortyment jest szeroki i ceny konkurencyjne. Jednak irytujące są niekończące się kolejki. Jeszcze nie widziałam aby w jednym czasie czynne były wszystkie kasy a klientów zawsze jest tam dużo. Czas chyba usprawnic nieco system obsługi klientów.