Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Kijów
Treść opinii: Obserwacja dotyczy strony internetowej kina www.kijow.pl, dokładnie działania newslettera. Kilkanaście miesięcy temu postanowiłam zrezygnować z usługi newslettera. Po wpisaniu potwierdzających danych wcześniejszej subskrypcji, wpisaniu dodatkowo opcji kodu i wyraźnym zaznaczeniu rezygnacji otrzymałam zapewnienie, że za kilka minut mój adres mailowy zostanie usunięty - po potwierdzeniu i odpowiedzi na otrzymany link. List z linkiem otrzymałam, został wysłany przez system strony internetowej. Niestety po kliknięciu otrzymuję komunikat, iż jest to niepoprawny identyfikator potwierdzający. W powyższej sprawie kilka miesięcy temu kontaktowałam się mailowo pod adresem umieszczonym na stronie internetowej kina, z wyraźnym życzeniem usunięcia mojego adresu ze subskrypcji newslettera. Do dnia dzisiejszego brak reakcji w tej sprawie od strony administratorów danych osobowych kina, adres mailowy nie został usunięty. Systematycznie, co najmniej raz w tygodniu wbrew mej woli zasypywana jestem informacjami typu: repertuar, wydarzenia, kino letnie, zaproszeniami do ogródka na film, kawę i inne wydarzenia jakie będą miały miejsc w nadchodzącym czasie w kinie. Widzę, że nie ma innego sposobu na rezygnację z tej usługi jak telefon do biura /dyrekcji/ kina. Tylko, nie bardzo rozumiem, dlaczego mam ponosić dodatkowe koszty rozmowy, jeżeli regulamin świadczenia tego typu usług wyraźnie przewiduje możliwość rezygnacji? Być może należałoby się skontaktować z rzecznikiem praw konsumenta, bo zasady obowiązujące w regulaminie /ochrona danych, wysyłka nie zamawianych treści/ nie są przestrzegane. Opisana sytuacja, jakkolwiek by nie było, jest uciążliwa dla mnie. Otrzymuję niechciany spam, trwa to kilkanaście miesięcy. Rezygnacja z usługi nie została załatwiona tak jak powinna tj. poprzez usunięcie adresu mailowego i rezygnację z subskrypcji. Zakładam, że w żadnej formie nie skorzystam już więcej z usług tego kina, bowiem pozostał duży niesmak spowodowany tym, w jaki sposób traktuje się klienta, przy zamawianiu najprostszej usługi. Nie polecam innym osobom subskrypcji, lepiej wejść na stronę codziennej prasy i śledzić nadchodzące wydarzenia kinowe, repertuar. Restauracyjna kawa z repertuarem polskiego kina w tle, może mieć smak i dać wrażenie przyjemności. Ale po ilości maili zachęcających do spędzania wolnego czasu w kinie, nie jest to zachęcająca propozycja, tym bardziej, że administrator nad tym raczej nie czuwa, a zaczyna być to męczące. W tym przypadku wybiorę kino w zaciszu własnego domu lub konkurencji.