Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Sklep straszy wyglądem zewnętrznym. Do lokalu prowadzą schody, które nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, a w szczególności dla osób na wózkach inwalidzkich. Symbol sklepu jest stary i zniszczony. Jego kolory wypłowiały, pozostawiając szarą straszącą ludzi swym wyglądem żabkę-potwora. W równie złym stanie jest napis nad wejściem. Litery z zielonego zamieniły się w czarne, jakby miały 40 lat i wywodziły się jeszcze z PRLu. Litera „a” na końcu nazwy odpadła, pozostawiając po sobie ślad w postaci szarej barwy dziury po oderwanym tynku. W środku Żabka odpowiada standardom sieci. Układ towarów jest przejrzysty, jednak produkty poukładane są ciasno. Ceny są dość widoczne, choć zdecydowanie należałoby je powiększyć ze względu na potrzeby osób niedowidzących (na marginesie należy dodać, że niedaleko sklepu stoi znak informujący o tym, że w tej okolicy są takie właśnie osoby). Obsługa w czasie mojej wizyty była jednak fatalna. Pracownica zajmowała się swoimi sprawami, zignorowała moją obecność w sklepie i nie zastosowała żadnych zwrotów grzecznościowych, ograniczając się w swych wypowiedziach do podania ceny i wysokości reszty. Przez cały czas mojej obecności w sklepie czytała jakąś książkę. W ten sposób sklep dostaje bardzo złą ocenę, tak za wygląd, jak i za jakość obsługi.