Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KRECIK
Treść opinii: Z zewnątrz sklep prezentuje się bardzo dobrze i mimo upływu czasu wygląda nadal jak nowy. Kolor szyldu jest intensywny, ale ładny. Wyróżnia się bardzo wyraźnie na tle szarych budynków. Kwestie czystości przed sklepem, jak i wewnątrz niego nie wzbudzają żadnych zastrzeżeń. Nigdzie nie dostrzegłem śmieci, brudu ani innego typu zanieczyszczeń. Układ regałów z towarem wewnątrz sklepu nie uległ od otwarcia lokalu większej zmianie. Ustawienie produktów jest poprawne. Nigdzie nie dostrzegłem luk towarowych. Układ produktów zdeterminowany jest niewielką powierzchnią sklepu. Z tego samego powodu przejścia między regałami są ciasne, co nie sprzyja pozytywnej ocenie ostatecznej. Największy wpływ na jej obniżenie ma jednak jakość obsługi przez pracownice sklepu. W momencie dokonywania zakupów przeze mnie, w lokalu przebywała tylko kasjerka. Stała za ladą, przy kasie zlokalizowanej obok drzwi wejściowych. Zajęta była własnymi problemami, czytając gazetę, i nie zwracała uwagi na klientów. Całkowicie zaniedbała zwroty grzecznościowe. Jedyne słowa uprzejmości, jakie od niej usłyszałem, były reakcją na moje wypowiedzi. Kasjerka nie nawiązała ze mną kontaktu wzrokowego, ani nie okazała życzliwości, kasując zakupione przeze mnie produkty. W ten sposób jej zachowanie przypomniało mi, w połączeniu z fartuchem rodem z czasów komunistycznych, postępowanie sklepowych ze sklepów spółdzielczych w PRL. W ten stereotyp kasjerka wpisała się idealnie. Ostateczne ocena sklepu pozostała niska.