Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Gołębnik
Treść opinii: Od ostatniej wizyty w kawiarni trochę się zmieniło. Wewnątrz lokal nie zmienił wyglądu. Ogólnie można go bardzo dobrze ocenić. Z wszystkich elementów najbardziej rzuca się w oczy problem z zawieszeniem płaszczy czy kurtek. Większość klientów woli pozostawić swoje okrycia na fotelach lub krzesłach. Nie jest to wygodne i wpływa negatywnie na postrzeganie lokalu. Kolejnym problemem jest niewystarczający poziom kompetencji obsługi. Problem z dostarczeniem zamówienia i pomyłek w zamówieniach niestety nie jest zjawiskiem marginalnym. Młode pracownice potrzebują większej pracy i zaangażowania w obowiązki tak, by nie mylić zamówień ani nie zapominać o jakimś elemencie zamówienia przy większej grupie klientów. Niestety, osłodzić tych błędów nie może wielkość serwowanych porcji. W porównaniu do ostatniej wizyty zauważalna jest bowiem tendencja do zmniejszania porcji. Są one wystarczające dla poczucia satysfakcji ze stosunku porcji względem jej ceny. Jednak w stosunku do ubiegłego roku wielkość porcji uległa zauważalnemu zmniejszeniu. Na szczęście na wysokim poziomie pozostała jakość serwowanych dań, zaspokajających w pełni potrzeby klientów. To właśnie ze względu na bardzo wysokie walory smakowe ocena kawiarni pozostaje bardzo dobra. Jednak niepokój budzi spadek jakości obsługi na innych płaszczyznach.