Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Będąc u siostry w Gdańsku postanowiliśmy wieczorem zamówić pizze. Zadzwoniliśmy więc do jednej z ich placówek i złożyliśmy zamówienie. Powiedziano nam, że trzeba będzie poczekać do 50 minut. Po godzinie zadzwoniliśmy dowiedzieć się dlaczego nikt jeszcze nie przywiózł nam jej. Zdziwiona pani zapytała, czy przypadkiem nie miało być 90 minut. Oczywiście, że nie. Kto na pizze czka półtorej godziny? Po godzinie i 40 minutach zadzwoniliśmy po raz kolejny tym razem poinformować, że rezygnujemy z zamówienia. Przełączona nas do kierownika. Kierownik powiedział, że pizza już (dopiero?) wyjechała i proponuje 10% zniżki. 10% zniżka za dwie godziny czekania? To chyba trochę mało? Poinformowaliśmy więc, że jesteśmy w stanie przyjąć zamówienie za połowę ceny. Po niewielkich negocjacjach kierownik zgodził się. Łącznie po 2 godzinach i 10 minutach pizza dotarła. Ale kierowca podał pełną cenę do zapłacenia. Dopiero po przypomnieniu warunków ustalonych z kierownikiem, przypomniał sobie, że jednak rzeczywiście tak miało być. Ogólnie pizza kosztowała nas połowę ceny, ale ponad dwie godziny oczekiwania, to porażka dla pizzerii.