Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: Aviva
Treść opinii: Półtora roku temu zadzwoniłem na infolinię Avivy żeby wyliczyli mi składkę na ubezpieczenie komunikacyjne. Niestety konkurencja przebiła ich ofertę prawie dwukrotnie niższą składką. Zrezygnowałem wtedy z ich oferty. Niestety nie zażądałem przetwarzania moich danych osobowych. Od tamtego czasu wydzwaniają do mnie z najróżniejszymi ofertami - nie tylko ubezpieczenia komunikacyjnego. Pracownicy infolinii są na tyle uparci, że jak się nie odbiera raz, to dzwonią drugi, jak się drugi i trzeci raz nie odbierze, to zadzwonią czwarty i piąty raz. Nie są w stanie zrozumieć słowa "nie". Przeciętnie inteligentna osoba jak usłyszy trzy razy "nie jestem zainteresowany", to przestanie proponować swoje produkty, ale na ich działa to odwrotnie, im ja bardziej stanowczo mówię, tym oni bardziej się nakręcają by jednak wcisnąć mi swój produkt na siłę. Rozumiem, że każdemu zależy na pozyskaniu klienta, ale takie działanie tylko odstrasza potencjalnego klienta.