Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Maciej_628

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: W związku z tym, że dzisiaj jest święto wczoraj postanowiłem zrobić podstawowe zakupy. W tym celu udałem się do popularnego hipermarketu – TESCO. Przy sklepie znajduje się bardzo duży parking. Zawsze jest tam wolne miejsce do parkowania, a dodatkowo jest czysto. W środku sklepu zaobserwowałem dość dużą liczbę klientów. W związku z tym zauważyłem również duże kolejki przy kasach (średnio 7 klientów przy 4 kasach, które w tej chwili były czynne). „Załatwianie klientów” odbywało się dość sprawnie tzn. w kolejce trzeba było odczekać około 12-15 minut. Pani kasjerka za każdym razem witała i żegnała klientów, zachęcając do ponownej wizyty w sklepie. Pytała przy tym również czy klient posiada kartę na punkty. Kasjerka nawiązywała ze mną kontakt wzrokowy i była miła podczas rozmowy. Co do samej Sali handlowej to jest ona bardzo duża i jednocześnie dobrze uporządkowana. Na sali poruszają się kompetentni pracownicy, którzy w razie potrzeby służą pomocą – w moim przypadku, jeden z pracowników pomógł mi odnaleźć sznurówki z dokładnym miejscem wskazania towaru. Muszą przyznać, że sklep był bardzo dobrze zaopatrzony, towary były równo poukładane i wystawione do frontu półek. Niestety obsługa na stoisku rybny nie była zbyt dobra. Klienci byli obsługiwani bardzo powoli (tj. trzeba było czekać około 20 minut w kolejce). Zauważyłem również sporo nieczystości na podłodze przy tym stoisku i przy stoisku z mięsem. Przy kasie zauważyłem aktualne gazetki Tesco.