Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: CTDI Poland SP. z o.o.
Treść opinii: Oddałem zepsuty telefon Nokia do serwisu Regenersis - oddziału centralnego. Telefon wrócił z serwisu po dziesięciu dniach, niby naprawiony. Niestety, po 5 minutach stwierdziłem, że usterka występuje nadal. Oddałem go ponownie - sytuacja powtórzyła się. Mimo, że wg listy, wymieniono w nim kilka części, to jak był zepsuty, tak został. Na nic zdały się moje żądania wymiany na nowy. Telefon wysłałem więc po raz trzeci. Po około dwóch tygodniach wrócił ponownie nienaprawiony, a do tego z widocznymi uszkodzeniami mechanicznymi ekranu i obudowy - od wewnątrz!. Odesłałem więc go ponownie z kolejnym żądaniem wymiany. Oczywiście odmówili. Konsultantka w biurze obsługi twierdziła, że jest to decyzja serwisu i producenta, żeby naprawiać, gdyż usterka nie jest poważna. Tylko, że serwis trzy razy ją usuwając nie potrafił tego dokonać. W czwartej naprawie ponownie stwierdzono, że jednak występuje, więc ja się pytam, co z moim telefonem robiono trzy razy wcześniej? Na chwilę obecną sprawa została skierowana do rzecznika praw konsumenta i prawdopodobnie skończy się w sądzie. Całkowity brak profesjonalizmu, albo lepiej mówiąc - brak umiejętności techników.