Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Placówka Polbanku mieści się w centrum Bełchatowa. Punkt jest nieduży ma ok 5 stanowisk. Postanowiłam wejść i zapytać o ofertę lokat i rachunków oszczędnościowych. Zachęciła mnie do tego przyjemna reklama w witrynie. Weszłam przez pierwsze drzwi i skierowałam się do następnych. Zdziwiłam się bo były zamknięte. Wtedy zauważyłam na drzwiach kartkę z informacją o przerwie technicznej. W tym jednak momencie drzwi otworzył mi pracownik banku i poinformował że nie muszę tak szarpać klamki bo przecież jest kartka z informacją o tym że bank jest chwilowo nieczynny. Odpowiedziałam że nie szarpałam a kartkę właśnie zauważyłam. I wtedy pracownik bez słowa zamkął drzwi. Forma z jaką zostałam poinformowana przez pracownika banku o przerwie technicznej pozostawia wiele do życzenia. Nikt chyba nie lubi jak się go traktuje z góry tym bardziej jeśłi jest to pracownik instytucji która podobno walczy teraz o każdego klienta. Taką walką niewiele uzyskają.