Opinia użytkownika: MałyGekon
Dotycząca firmy: BP Express
Treść opinii: Miałam dzisiaj ochotę na czekoladę więc wstąpiłam do sklepu na stacji BP bo akurat tamtędy przechodziłam. Generalnie większość czekolad na półce kosztowała w granicach pięciu złotych. Jednak znalazłam jedną która kosztowała 2.99. Zapłaciłam kartą i dopiero gdy dostałam potwierdzenie z terminalu okazało się, że czekolada kosztuje 4.49. Zwróciłam uwagę kasjerce, że ceny się nie zgadzają i prosząc jednocześnie o wycofanie transakcji i skasowanie po cenie jaka widnieje pod produktem na półce. Panie oburzyła się i powiedziała, że transakcji nie anuluje bo nie potrafi, a na ceny jakie są na sklepie ona nie ma wpływu. A kto ma w takim razie? Dodatkowo Pani powiedziała, że powinnam jej powiedzieć o tym wcześniej, zanim zatwierdziła transakcję na terminalu. Według mnie pracownik powinien wypłacić mi różnicę cenową w gotówce. Pani tego nie zrobiła, a Ja byłam umówiona i nie chciałam tracić czasu na kłótnie.