Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ESKULAP
Treść opinii: Umówiłem się na wizytę do okulisty z dzieckiem, gdyż już wcześniej tam chodziłem. Po przyjściu do przychodni, musiałem odczekać dłuższą chwilę w rejestracji, aby zapłacić za wizytę. Niestety, ale kolejkę ok. 10 osobową obsługiwała tylko 1 pracownica. Więc trochę to trwało. Nie odbyło się oczywiście bez zgrzytów, gdyż część osób już się zdenerwowało. Można było zauważyć kolejną pracownicę, która przeglądała karty pacjentów. Po odczekaniu swego w kolejce, szczęśliwy udałem się pod gabinet. Tu już było o wiele szybciej. Po kilku minutach zostałem poproszony o wejście. Lekarka dość dokładnie przebadała moje dziecko i okazało się, że wystarczy tylko pozapuszczać krople i wszystko będzie ok. Gdyby nie te problemy z rejestracją, to wizytę można by było ocenić inaczej. Takie kolejki są od dłuższego czasu i jak do tąd, brak reakcji, aby je zmniejszyć.