Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Jestem klientem Multibanku od paru już lat ale nigdy nie musialem specjalnie kożystać z ich usług. Jednak tego poniedziałkowego popołudnia poszedłem z pewną sprawą a mianowicie zgłoszeniem zaginięcia karty. Dodam, ze w Multibanku posiadam konto business z ktorego jestem bardzo zadwolony. Zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie obsługa tego banku, jako klient naprawde poczułem się jako wartościowa osoba. Od razu na wstepie po wysłuchaniu mojego problemu zostałem poproszony o zajęcie wygodnego miejsca przy biurku oraz została mi zaproponowana kawa lub herbata. Oczywiście z usmiechem na twarzy zgodziłem się na kawke. W ciągu paru minut została przeprowadzone ze mna rozmowa na temat gdzie i jak moglem zgubić karę. Sprawdzono czy dokonywano jakis transakcji kara od tego momenu. Wizyta skonczyła sie tym ze kara została odnaleziona w ich wpłatomacie:) Jednak bardzo chciałbym pochawlic sama obsługe za fachowosc i uprzejmosc