Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: HSBC Bank
Treść opinii: Reklama banku HSBC w gazecie, zachęciła mnie do zatelefonowania na infolinię w celu uzyskania informacji o oferowanym: "Planie inwestycyjnym HSBC". Już po pierwszym sygnale zgłosił się konsultant telefoniczny. Na wstępie, niezwykle uprzejmie, przedstawił się. Udzielił bardzo kompetentnych, wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Przy tym był bardzo taktowny i uczynny, wręcz emanował pozytywną energią. Czułem, że rozmawiam z profesjonalnym konsultantem, a przy tym bardzo sympatycznym i kulturalnym człowiekiem. W konkluzji rozmowy uzgodniliśmy spotkanie z mobilnym doradcą banku w celu ustalenia szczegółów do zawarcia umowy. To był mój pierwszy kontakt z bankem HSBC. Chiałbym zaznaczyć, że w napotkane, wysokie kompetencje i kultura obsługi, budują bardzo pozytywny wizerunek , nowego na naszym rynku, banku HSBC. W konkluzji: "tak powinno być w każdym banku".