Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Od pewnego czasu wydzwania do mnie pracownik jednego ze sklepów plusa, który usilnie pragnie, abym przyszedł przedłużyć umowę i to koniecznie w tym sklepie. Częstotliwość tych telefonów jest niewyobrażalna. W ciągu ostatniego tygodnia dzwoniono do mnie co drugi dzień. I na nic zdają się informację, że póki co nie jestem zainteresowany lub że nie mam czasu. Kobieta uparła się i tyle. W dniu dzisiejszym, po trzech nieodebranych połączeniach, otrzymałem sms z informacją o ofercie. Ta pani chyba uważa, że klient jest osobą upośledzoną i nie potrafi przyjąć do wiadomości, że ktoś nie jest zainteresowany. Szczególnie, że przy próbie uzyskania od tej "przemiłej" pani jakichś bliższych informacji, usłyszałem, że mogę je uzyskać wyłącznie przychodząc do ich sklepu. Bezsens. Po co mam się fatygować, skoro może się okazać, że oferta nie spełnia moich oczekiwać. Pracownicy takich sklepów powinni znać umiar. Bo uszczęśliwianie na siłę nigdy nie przynosi pożądanych efektów.