Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Zadzwonił dzisiaj do mnie pracownik z działu płatności z plusa. Chciał mnie poinformować, że zmiana polecenia zapłaty, którą ostatnio dokonywałem, nie została jeszcze przez bank przyjęta. Poinformowano mnie o braku autoryzacji i podano kolejny termin próby pobrania środków. Zaproponowałem, że sam mogę uregulować płatność, ale pani z infolinii powiedziała, że nie muszę się fatygować i jeśli dopiero kolejna próba nie dojdzie do skutku to skontaktują się ze mną i poproszą o wpłatę. Była bardzo uprzejma i sympatyczna. Mówiła w sposób wzbudzający zaufanie i posługiwała się zrozumiałym językiem. Na koniec zapytała, czy mogłaby mi jeszcze w czymś pomóc. Gdy podziękowałem, podziękowała mi za rozmowę, przeprosiła, że zajęła czas i życzyła miłego dnia. Mimo, że dzwoniła w sprawie płatności, rozmowa była przyjemna i budziła wyłącznie pozytywne emocje.