Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Marka Kapp Ahl kojarzy mi się z ciekawym, oryginalnym często wzornictwem oraz dobrą jakością za rozsądną cenę. Będąc na zakupach postanawiam więc wejście do sklepu firmowego mieszczącego na dwóch poziomach Galerii Reduta. Na parterze jest oferta z odzieżą damską. Pietro zaś to bielizna, kolekcje dziecięca młodzieżowa i męska. Oba poziomy łączą schody. Wejście zarówno na parterze gdzie jest duża witryna i z pierwszego piętra. W wspomnianej witrynie są manekin ubrane w odzież z oferty sklepu na ziemi stoją tabliczki z opisem ile dana część garderoby kosztuje. Jako iż lokal jest narożny bok wejścia jest jak w większości lokali oszkolony.Za szybą panel i wyeksponowane duże zdjęcia wskazujące na klientów i adresatów oferty –kobiety, mężczyzny, dziecka. Tu minus – za szyby które w wielu miejscach są pochlapane i brudne. Oglądając w sklepie wywieszone ubrania w oko wpada mi ciekawy model sweterka. Niestety jest tylko w dwóch rozmiarach. Rozglądam się za sprzedawcą którego chwilę wcześniej widziałam. Teraz zniknął mi z pola widzenia ale słyszę stukot wieszaków tak więc podążając za tym dźwiękiem tam podchodzę. Faktycznie sprzedawca właśnie porządkuje towar na wieszakach. Pytam się czy są większe rozmiary wypatrzonej części garderoby. Nie ma ale pani proponuje mi sprawdzenie czy inne sklepy mają większy wybór rozmiarów. Ja idę do przymierzalni, słabo oświetlonej i dość ciasnej zamykanej drzwiczkami zamocowanymi na zawiasach wysoko nad podłogą by jednak zamierzyć sweter. Po chwili dobiega mnie głos sprzedawczyni która się pyta jakiego rozmiaru ma sprawdzić dostępność.Za kilka minut informuje mnie iż pełna rozmiarówka jest dostępna we wszystkich sklepach Kapp Ahl za wyjątkiem tego w którym właśnie jestem. Gdy już odwieszam sweter na miejsc jeszcze chwilę rozmawiam ze sprzedawczynią która dopytuje się czy sweter mimo mojej nie wiary był dobry. Konwersacja dotyczy głównie dobrania inny części garderoby do swetra i jego garderobowego przeznaczenia. Dziękuję za pomoc mówimy sobie do widzenia. Wizyta utwierdza moją dobrą opinię o firmie. Personel bardzo życzliwy, zaangażowany, chętny do pomocy. Obowiązuje go strój prywatny. Towar wyeksponowany logicznie i nie utrudnia orientacji w asortymencie. Zakupy uprzednia nam muzyka a komfort zapewnia właściwe, łagodne i jasne oświetlenie.