Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Przyszłam do banku w celu otwarcia konta osobistego. Od razu po wejściu do oddziału zostałam zauważona przez pracownicę siedzącą przy stanowisku najbliżej wejścia. Pani zaprosiła mnie do swojego stanowiska i zaoferowała pomoc. Powiedziałam o jaki rodzaj konta mi chodzi, a pracownica poinformowała mnie o zaletach tego konta i o opłatach za nie. Zdecydowałam sie na założenie tego konta i tu zaczęły się schody. Ponieważ już kiedyś miałam konto w tym banku i je zamknęłam, to jestem w systemie bankowym. Nie wiedziałam, że z tego może wynikac jakiś problem, ale okazało się, że mój numer klienta musi zostac odblokowany gdzieś w centrali banku i dopiero pani będzie mogła wprowadzic moje dane. Pracownica powiedziała, że to odblokowanie zajmie chwilę, ale niestety zajęło 15 minut czekania. W tym czasie pracownica banku zapytała mnie czy słyszałam o ofercie Indywidualnych Kont Emerytalnych i żeby nie siedziec bezczynnie, pani przedstawiła mi ofertę tych IKE. Wreszcie po 15 minutach udało się i pracownica mogła przygotowac umowę konta dla mnie. Po podpisaniu umowy pani pokazała mi jak się zalogowac po raz pierwszy do systemu bankowości elektronicznej. Pracownica była miła i życzliwie nastawiona do klienta. Mimo iż spędziłam w banku ok. 40 minut, to jednak mogę tą wizytę zaliczyc do udanych - w końcu udało mi się otworzyc konto, a taki właśnie był cel mojej wizyty w banku. :)