Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: bonprix.pl
Treść opinii: Dzisiaj poszłam do sklepu odzieżowego Bon Prix mieszczący się przy ul. Piłsudskiego 94 w Łodzi. Najpierw sprawdziłam czystość przed sklepem. Podłoga była czysta i zadbana. Drzwi do sklepu były również czyste, a także był wywieszone godziny i dni otwarcia sklepu. Szyby były czyste. Na witrynie sklepu były wystawione manekiny, kótre były przyoddziane ubraniami. Po wejściu do sklepu nikt mnie nie przywitał. Zaczęłam spacerować po sklepie i oglądać ubrania. Ubrania były ładnie powieszone oraz poukłądane na półkach. Ubrania nie były posortowane wg numeracji, ale większość z nich miało cenę. Przy kasach były wystawione różne dodatki do ubrań, np. szale, branzoletki. Jeśli chodzi o czystość sklepu to podłoga była zadbana, nie było na nich papierków. Półki były również czyste. Oświetlenie działało poprawnie. Przymierzalnia była przestronna i zadbana. Lustra były czyste. Podczas chodzenia po sklepie nikt nie przyszedł do mnie i nie polecił swojej pomocy. W sklepie były 2 pracownice, która jedna z nich była zajęta przy kasie, a druga rozkładała towar. Przy kasie również panował porządek. Rzeczy przy kasie miało swoje miejsce. Na kasie leżały kilka katologów ze sklepu. Po obejżeniu 2 z nich zapytałąm się kasjerki: „Czy można przez sklep zamówić kilka produktów?”. W odpowiedzi usłyszałam, że sklep nie zamawia produktów dla klientów. Sklep dostaje produkty tylko wysłane przez firmę. Więc jeśli ktoś chce zamówić produkt to musi to zrobić sam i na własny koszt. Pani, która udzieliła mi informacji była uprzejma i miła. Nie było widać, aby robiła jakichś fochów przy udzieleniu informacji. Ubrana była odpowiednio do pracy. Nie posiadała identyfikatora z imieniem. Następnie wyszłam ze sklepu. Nie zostałam pożegnana.