Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: zadzwoniłęm na infolinie banku BZ WBK, aby zorientować sięw ofercie kont dla studentów. Chciałem dowiedzieć sie podstawowych informacji i zasad prowadzenia takiego konta. Po zgłoszeniu konsultantki zacząłem wypytywać o szczegóły. Operatorka wykazywała zniecierpliwienie. Odpowiadała szybko i mało wyczerpująco, musiałem na siłę się dopytywać a w efekcie końcowym zostałem odesłany do strony www banku. Operatorka rozmawiała w taki sposób, że odnieść się mogło wrażęnie, że jest się intruzem a podpowiedz by wyszukać wiadomości na str www świadczą o braku konieczności prowadzenia infolinii w tym banku, która nie spełnia potrzeb klientów co do uzyskiwanych informacji. Po przeczytaniu inf. ze str.www zrezygnowałem z zakładania konta w BZ WBK ze względu na zbyt dużą liczbę pytań i zastrzeżeń, które zostały bez odp. (strona www nie inf o wszystkich aspektach prowadzenia konta a informacje zawarte na niej były zbyt ogólne)