Opinia użytkownika: Paulina_587
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Minęło kilka mięsięcy od ostatniej obserwacji na temat tego banku PKO. Jestem nadal oburzona zaistniałą sytuacją. Byłam wczoraj w banku aby wpłacić pieniądze na konto. Miałam nadzieję, że tym razem będzie jakoś szybciej bądź sprawniej. Myliłam się. Wchodząc do banku i drukując numerek miałam przed sobą 40 osób. To oburzające, aby takie kolejki panowału w banku. Wiem dokładnie czemu tak się dzieje. Kiedy tak czekałam na swoją kolej obserwowałam sytuację. Tylko jedna kasa obsługiwała klientów. Nie zdarzyło mi się załatwiać spraw w tym banku przy wszystkich działających kasach. Działała tylko jedna i to jeszcze bardzo powoli. Na swoją kolej czekałam ponad godzinę. Byłam zmęczona, zdenerwowana, że muszę tyle czasu tracić na siedzenie tam a na dodatek zbliżało się do zamknięcia banku, gdyż późna godzina była. Poprostu koszmar, który trwa od wielu miesięcy i nic się nie zmienia.