Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sony
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem w sprawie problemów z telewizorem Sony Bravia. Telefon został odebrany dość szybko. Pracownik po przedstawieniu się i po wymówieniu nazwy firmy zapytał się w czym mi może pomóc. Po poinformowaniu go o problemie, poinformowano mnie, że najprawdopodobniej jest problem z jedną z części, jednakże najlepiej dostarczyć telewizor do serwisu, informując mnie jednocześnie o adresie serwisu i numerze telefonu. Pracownik zaproponował także, że może w tej chwili wypełnić za mnie zgłoszenie reklamacyjne. Podziękowałem za pomoc i poinformowałem go, iż sam zadzwonię do serwisu. Pracownik także podziękował i zapytał się, czy może jeszcze mi w czymś pomóc. Podziękowałem mu i się pożegnałem. Widać, że firma stara się, aby klient był prawidłowo załatwiony.