Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: GG (dawniej gadu-gadu)
Treść opinii: Napisałem jakiś czas temu do GG aby pomogli mi wyrobić nową kartę SIM ich sieci, gdyż stara karta została skradziona wraz z telefonem. Napisałem stosowne wyjaśnienie i podanie o wydanie duplikatu SIM. Do tej pory tj 9 listopada 2010 nie otrzymałem odpowiedzi. W sumie wysłałem ok. 3 wiadomości do biura obsługi, na które nie otrzymałem odpowiedzi. Chciałem więc przenieść numer do innej sieci aby go nie utracić i móc używać. Niestety jest doi tego niezbędna aktywna karta (numer) w sieci z której się przenosi nr. Szukam obecnie rozwiązania tej sytuacji. Chcę zachować numer, a GG nie robi nic aby nawet zatrzymać mnie jako klienta-nie po to używałem ich sieci. Zbyt przestarzałe procedury (trzeba wysyłać do nich standardowy list pocztą) jak również brak kompetencji pracowników infolinii skutecznie odstraszają z korzystania z usług GG. Brak kontaktu - linia często zajęta i nie odpowiada to kolejna zmora. Klient zdany jest na własną kreatywność w rozwiązaniu problemu, którey zabiera zbyt dużo czasu w stosunku do jego wagi.