Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Z końcem października zakończyłem umowę z Vectrą. W ciągu 14 musiałem zwrócić im dekoder i modem. Wybrałem się więc dzisiaj, aby rozliczyć się z firmą. Zaraz po wejściu przeraziła mnie kolejka petentów. W lokalu było pięć stanowisk obsługi, ale tylko trzy czynne. Po kilkunastu minutach oczekiwania, jeden z pracowników odszedł od stanowiska dosyć ordynarnie mówiąc, że ma przerwę. Na jego miejsce nikt nie przyszedł mimo, że kolejka liczyła kilkanaście osób. Obsługa była bardzo powolna. Gdy w końcu przyszła kolej na mnie, nie zostałem zbyt uprzejmie potraktowany. Co prawda rezygnowałem z ich usług, ale przez kilka lat byłem ich wiernym klientem. Bardzo negatywnie oceniam obsługę i jej jakość w tym punkcie obsługi. Poza tym w lokalu panował porządek, dokumenty były schludnie poukładane, pracownicy ubrani elegancko, ale nie wyzywająco.