Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Na stacji paliw BP byłam pierwszy raz w życiu - nie dlatego, że mam coś przeciwko tej firmie, tylko po prostu nigdzie tych stacji nie widuję, a przynajmniej nie kojarzyłam żadnej konkretnej placówki (od dzisiaj kojarzę tylko tą jedną, którą opisuję). Stację postanowiłam odwiedzić, ponieważ zapisałam się niedawno do programu lojalnościowego Payback (którego partnerem jest BP) i skusiła mnie możliwość otrzymania punktów - dostałam kupon, dzięki któremu dostaje się podwojoną liczbę punktów za zakup co najmniej 20 litrów dowolnego paliwa, toteż postanowiłam dzisiaj zatankować na stacji BP. Kiedy podjechałam pod dystrybutor, rozejrzałam się, czy jest może ktoś z obsługi na podjeździe, ale nie zauważyłam ani jednej osoby - nie wiem, nie mam pojęcia o tej firmie, być może jest 100%-owa samoobsługa? W każdym razie nie potrzebowałam pomocy, zatankowałam odpowiednią ilość paliwa i poszłam za nie zapłacić. Bardzo spodobało mi się wnętrze - wydało się klimatyczne i estetyczne (stoliki, przy których można usiąść, ładnie wyeksponowany towar na półkach). Przy stoliku siedziało dwóch panów (klientów), a za ladą była jedna pani. Kiedy do niej podeszłam, powiedziała, żebym podeszła do drugiej kasy i że za chwilkę do mnie przyjdzie. Tak też się stało. Pokazałam pani kartę i kupon mówiąc, że chciałabym dostać punkty, pani szybko wszystko wklepała i powiedziała mi, ile konkretnie dostanę za to punktów, pytała, czy chcę paragon czy fakturę. Była uśmiechnięta i uprzejma. Stacja BP zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie i jeśli będę kiedyś przejeżdżać w tamtych rejonach, nie będę mieć oporów, żeby się na niej zatrzymać i zatankować.