Opinia użytkownika: luk
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Jestem stałym klientem Biedronki, co wynika z poziomu obsługi klienta i zachowania personelu. Robiąc w owym dniu zakupy zostałem nie miło zaskoczony po wejściu do sklepu, gdzie nie było koszyków tzw. noszonych w rękach. Nie robiąc dużych zakupów ok 7 produktów musiałbym się wrócić po koszyk niestety drzwi wejściowe otwierają się w jedną stronę, więc musiałbym obejść cały sklep, wyjść na zewnątrz i spowrotem z koszykiem pchanym wejść na sklep. Nie miałem czasu biegać po sklepie, aby wziąć "wózek", więc wziąłem karton po mleku który służył mi jako substytut koszyka, trochę czułem się zniesmaczony taką sytuacją i jednocześnie zdziwiony, iż firma obniża standardy wygody klienta. Jak dowiedziałem się przy kasie, firma podjęła decyzję o całkowitym wycofaniu koszy podręcznych, uzasadniając ową decyzję częścią zniszczonych koszyków. Jest to trochę dziwna sytuacja wiadomo przecież, iż jeżeli dziennie z jednego koszyka korzysta ponad 100 osób to po paru tygodniach materiał ma prawo nie wytrzymać i mogą pojawić się pęknięcia. Niestety kadra zarządzająca chyba tego nie wie.