Opinia użytkownika: Monika_1493
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Niestety mimo długoletniej współpracy zawiodłam się na tej firmie. Panuje u nich wielki bałagan jeśli chodzi o papiery. Wysłane wypowiedzenia są szukane ponad 2 tygodnie, przez co klient na tym cierpi musząc dłużej opłacać abonament. Po drugie - gdy zaproponowali nam telewizję cyfrową skorzystaliśmy z oferty, lecz nikt nie przyszedł nam tego wszystkiego ustawić. Po tygodniu straciliśmy obraz z programów typu HBO, CANAL + itp. Niestety konsultantka źle nam wyjaśniła ofertę mówiąc, że przy kupnie standardowego pakietu przez miesiąc pakiet HBO I CANAL+ jest w prezencie. Jak się okazało tak naprawdę zamawiając w tej promocji telewizję cyfrową, pakiety te ma się jedynie do końca miesiąca, w którym podpisywana jest umowa. Niestety nikt nam nie umiał wyjaśnić tego błędu, szukano winnych, ale oczywiście umyto od tej sprawy ręce. W dodatku zaczął też nam skakać obraz w TV, konsultant od spraw reklamacyjnych i serwisowych w ogóle nie umiał nam nic poradzić, a jak się okazało, wystarczyło tylko wyciągnąć antenę telewizyjną, by wszystko pięknie działało. Jedynie na plus jest fakt, że nam to zrekompensowali niższym abonamentem za miesiąc, w którym zniknęły pakiety. Jednym słowem nie polecam, więcej nerwów niż zadowolenia.