Opinia użytkownika: luk
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Hipermarket zarabia na oszukiwaniu klientów, a mianowicie podczas robienia zakupów w owym dniu, jak zawsze zwracałem uwagę na ceny i przy kasie było znowu nie miłe zaskoczenie( już miałem w tym sklepie taką sytuację), wg. moich szacunków kwota do zapłaty była zbyt wysoka. Zapłaciłem za zakupy i wszedłem ponownie aby sprawdzić co się nie zgadza. Okazało się, iż co najmniej cztery produkty mają rozbieżną cenę tzn. inna jest na półce i inna na paragonie. Poprosiłem o wyjaśnienie tej sytuacji kierownika działu z napojami, przez 15 minut udowadniał mi, że jest to mój błąd i nie powinienem mieć żadnych pretensji. Powiedziałem Panu, iż wykonałem zdjęcia jako dowód potwierdzający złamanie prawa konsumenta zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pan powiedział abym udał się do biura obsługi klienta i tam zostanie wypłacona mi różnica. Niestety w BOK spotkałem równie nie kompetentną osobę, która powiedziała, że nic mi nie wypłaci wręcz insynuując, iż nie mam żadnych racji,cyt." ponieważ, pewnie ktoś się pomylił, a my mamy ciężką sytuację administracyjną". Absolutnie nie interesowały mnie sprawy kadrowe i problemy wewnętrzne o czym poinformowałe rozmówczynie i zarządałem rozmowy z kierownikiem sklepu. Po 10 minutach zjawił się kierownik i gdy uświadomiłem go, że zostało naruszone moje prawo jako konsumenta, które mam gwarantowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pan kierownik po lekkim zdziwieniu nakazał wypłatę różnicy i nierobienia więcej problemów.