Opinia użytkownika: Znajomy
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Wracając z pracy wszedłem do sklepu po niewielkie zakupy...Mimo rannej pory sporo klientów już robiło zakupy w sklepie. Zwróciłem uwagę na stoisko z warzywami i owocami, produkty świeże, starannie wyłożone.Duży wybór owoców w przystępnych cenach. Idąc dalej patrzyłem na towary znajdujące się na półkach i w koszach z produktami przemysłowymi, widać było iż są poukładane. Ceny produktów widoczne. W sklepie czysto mimo niezbyt sprzyjającej aury... I wszystko byłoby nieźle gdyby nie obsługa kasowa... Może jestem czepliwy ale klient właśnie na obsługę kasową zwraca szczególną uwagę gdyż dziś nikt nie chce długo stać w kolejkach. W Usteckim Netto ta obsługa nie jest na dobrym poziomie. Panie pracują wolno czy są ludzie czy jest ich mniej. Często zdarzają się pomyłki i wołanie osoby kompetentnej aby problem usunąć. Pracownicy tychże kas sami powinni przejść jakieś gruntowne szkolenia aby obsługa kasowa była szybsza i bez usterek...