Opinia użytkownika: Rysio
Dotycząca firmy: FedEx
Treść opinii: 07.09.2010r. złożyłem telefonicznie zlecenie nadania przesyłki kurierskiej w firmie OPEK. Zapewniono mnie, że najpóźniej dnia następnego kurier skontaktuje się ze mną, aby ustalić godzinę odbioru przesyłki. Jednak następnego dnia nikt nie zadzwonił. Odezwano się do mnie dopiero kolejnego dnia. Kurier poinformował mnie, że może odebrać przesyłkę w ciągu pół godziny. Niestety, nie była ona nadawana z miejsca mojego zamieszkania i nie mogłem dotrzeć w odpowiednie miejsce w tak krótkim czasie. Zgodziłem się więc nadać ją w dniu następnym (czwartym od zgłoszenia). Ustaliliśmy dokładną godzinę. O wyznaczonej porze znalazłem się w umówionym miejscy. Kuriera nie było. Po 30 minutach zadzwoniłem na infolinię, gdzie podano mi numer kuriera. Kurier bez żadnych wyjaśnień powiedział, że niestety nie wyrobi się tego dnia. W tym momencie miarka przeprała się. Zadzwoniłem z awanturą do biura obsługi. Przyjęto co prawda moje zgłoszenie, ale nikt nawet nie przeprosił. Tego dnia czekałem łącznie na kuriera 2,5 godziny. Jest to po prostu karygodne, żeby tyle czasu marnować, aby nadać przesyłkę. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Gdyby chociaż ktoś przeprosił za zaistniałą sytuację..