Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Musze stwierdzić, że pracownicy są tam bardzo wykwalifikowani. Bez żadnego problemu odpowiadają na pytania klientów. Posiadają ogromną wiedzę na temat oferty. Byłem w sklepie, aby obejrzeć ofertę poduszek dla alergika. Podczas oglądania stwierdziłem, że sam nic nie wykombinuję, więc rozpocząłem poszukiwanie pracownika. Był z tym problem, gdyż każdy widoczny pracownik obsługiwał klienta. Musiałem chwilkę poczekać. Po odczekaniu i po poproszeniu o pomoc w sprawie poduszek pracownik z chęcią mi jej udzielił. Na początku spytał się dla kogo ma być poduszka. Po uzyskaniu odpowiedzi, przedstawił mi kilka propozycji, z czego większość była z oferty promocyjnej. Po kilku minutach zdecydowałem się na jedną z przedstawionych poduszek i udałem się do kasy. Przy kasie pracownik przywitał się ze mną. Po zakończeniu transakcji zostałem mile pożegnany i zaproszono mnie ponownie.