Opinia użytkownika: Bryku
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Zachęcony promocją konta z ipodem postanowiłem założyć rachunek w Deutsche Banku. Proces zakładania rachunku przebiegł sprawnie i bez problemów więc spokojnie oczekiwałem na dostarczenie umowy przez kuriera. Czas od wypełnienia wniosku do aktywacji konta był zdecydowanie za długi (około 2 tygodni). Spełniłem wszystkie warunki promocji a jako, że Deutsche Bank w regulaminie zaznaczył iż codziennie będzie weryfikował liczbę osób, które spełniły warunki promocji a po wyczerpaniu puli poinformuje o tym na stronie WWW liczyłem, że oprócz dobrego konta dostanę ipoda w prezencie. Bank do końca sierpnia zachęcał do zakładania rachunku z ipodem m.in. na swojej stronie WWW oraz rozsyłając informacje drogą mejlową. O wyczerpaniu puli poinformował na początku września i wtedy okazało się, że pula ipodów została wyczerpana już drugiego dnia promocji a osoby, które złożyły wniosek o rachunek tak jak ja 3-go dnia promocji obiecanych ipodów już nie otrzymały. Bardzo nie podoba mi się zachowanie banku, który do końca sierpnia reklamuje się kontem z ipodem zachęcając do jego założenia kiedy pula nagród została wyczerpana już po dwóch dniach trwania promocji. Obecnie chociaż konto wydaje się dobre, niesmak pozostał i przymierzam się do jego zamknięcia. Nie polecam więc nikomu tego banku a sam też nigdy więcej nie dam się nabrać na taką promocję.