Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TXM textilmarket
Treść opinii: Wstąpiłam do marketu, aby kupić rajstopy. Bez problemu znalazłam poszukiwany przeze mnie rozmiar, ponieważ rajstopy były przejrzyście uporządkowane od najmniejszego do największego numeru. Idąc w kierunku kasy, oglądałam pozostałe towary na półkach. Moją uwagę przykuły szale i apaszki. Jeden szal szczególnie mi się spodobał. Obejrzałam go czy nie ma żadnej skazy, bo miał zadziwiająco niską cenę 9,90. Szal był starannie wykonany i nie znalazłam żadnych mankamentów. Postanowiłam go kupić. Kiedy kasjerka podała mi kwotę do zapłaty zdziwiłam się bo według moich obliczeń była za wysoka. Podzieliłam się swoim spostrzeżeniem z kasjerką. Okazało się, że szal kosztował 29,90. Kasjerka wytłumaczyła mi, że ktoś musiał popełnić błąd i źle go ometkował. Zrezygnowałam z zakupu szala. Kasjerka przeprosiła mnie za zaistniałą sytuację. Uważam, że pracownica swoimi przeprosinami w pełni zrehabilitowała zaistniałą sytuację.