Opinia użytkownika: Bryku
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Do Ikei udałem się w konkretnym celu - kupieniu wcześniej upatrzonego stołu do jadalni. Przed przyjazdem do sklepu odwiedziłem stronę WWW firmy i zapoznałem się z asortymentem - dzięki temu wiedziałem co zamierzam kupić. Po wejściu do sklepu udałem się do działu "Meble do jadalni" w poszukiwaniu upatrzonego produktu. Napotkanego pracownika zapytałem o miejsce położenia stołu uzyskując dokładną informację. Po znalezieniu stolika i obejrzeniu go udałem się na magazyn samoobsługowy, tam pracownik magazynu widząc że poszukuję przedmiotu zapytał mnie czy może w czymś pomóc. Po przedstawieniu sytuacji pracownik przerwał pracę i poprosił mnie do stanowiska obsługi gdzie wydrukował mi druk zamówienia towaru i wskazał dalsze kroki postępowania. Po zapłaceniu w kasie i udaniu się do punktu odbioru towaru przygotowany stół czekał do odbioru. Podsumowując czas i jakość obsługi w sklepie Ikea na najwyższym poziomie, towar rewelacyjny i relatywnie niedrogi.