Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Strefa wejścia przed Biedronką mimo porannych godzin była bardzo zanieczyszczona. Zarówno na parkingu jak i przy samym wejściu przewracały się paragony czy niedopałki papierosów. Weszłam do sklepu. Na szczęście w sklepie panował porządek. Zarówno podłoga jak i półki nie budziły najmniejszych zastrzeżeń. W sklepie chciałam kupić jedynie kawę 2 w1. Jest to kawa specjalnie wyprodukowana dla dyskontu Biedronka. Ma bardzo niską cenę a smakiem prawie nie różni się od firmowych kaw tego typu. Ogólnie jestem zdania, że jakość "biedronkowych" produktów przez ostatnie lata uległa znacznej poprawie. Cenię sobie produkty tego sklepu ze względu na niską cenę. Podeszłam do kasy. Wybrałam kasę nr 1 gdzie była najmniejsza kolejka. Przede mną stały 4 osoby z wyładowanymi po brzegi koszykami. Stałam w kolejce z jedną kawą i szczerze mówiąc trochę irytowałam się, że muszę czekać tyle czasu. I tu podpowiedź dla sklepów Biedronki, aby stworzyć kasy przeznaczone dla klientów kupujących np. do 5 produktów. Jestem zdania, że znacznie usprawniłoby to pracę kasjerów oraz wzrosłoby zadowolenie klientów. Jeśli chodzi o pracowników Biedronki to uważam, że jakość obsługi jest tu bardzo wysoka. Potwierdzeniem tego jest bardzo sympatyczna kasjerka, która mnie dzisiaj obsługiwała. Powitała mnie z uśmiechem i podziękowała mi za zakupy. Mimo długiej kolejki nie traktowała klientów taśmowo tylko starała się stworzyć miłą atmosferę zakupów.