Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NoveKino
Treść opinii: sobotę o godz 23. W sobotnie przedpołudnie weszłam na stronę internetową kina sprawdzić jakie są zasady rezerwacji. Wyczytałam, że rezerwacja odbywa się drogą telefoniczną a wejściówki należy odebrać pół godziny przed seansem. Zadzwoniłam do kina około 11. Kobieta z obsługi poinformowała mnie, że przez telefon nie mogę zrobić rezerwacji. Kiedy powiedziałam jej, że na ich stronie internetowej opisany jest właśnie ten rodzaj rezerwacji odpowiedziała mi, że nie dotyczy to maratonów filmowych. Szkoda, że nie zaznaczyli tego na swojej stronie. Pracownica powiedziała mi, że zostało tylko 10 wejściówek i można je kupić jedynie bezpośrednio w kinie. Bardzo zależało mi na tym maratonie, dlatego zapytałam czy w ramach wyjątku kobieta może mi zarezerwować te bilety do godz.14, bo właśnie wtedy kończę pracę i mogę jechać je odebrać. Kobieta odpowiedziała, że kategorycznie nie praktykują tego typu rzeczy. Kiedy o 14 skończyłam pracę jeszcze raz zadzwoniłam do kina z pytaniem czy są jeszcze wejściówki. Kobieta odpowiedziała, że nadal możne je kupić. Pojechałam więc do kina. Poprosiłam o dwie wejściówki. Pracownica odwróciła w moją stronę monitor, abym wybrała miejscówki. Okazało się, że wolnych miejsc w kinie jest ponad 20, a nie tak jak powiedziała mi wcześniej, że tylko 10. Nie wiem czemu służyło to kłamstwo. I zastanawiam się czemu pracownica nie mogła zostawić mi do godz 14 dwóch wejściówek. Wydaje mi się, że była to czysta ludzka złośliwość. Dodam jeszcze, że wielokrotnie przekonałam się iż pracownica w kasie biletowej kina jest nieprzyjemna wobec klientów. Na wszelkie pytania odpowiada z wielką łaską i wcale nie kryje swojej irytacji czy frustracji.