Opinia użytkownika: LLLorelai
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Problem z instalacją liveboxa... Po wprowadzeniu stu identyfikatorów neostrady i odczekaniu kilku minut nareszcie połączono mnie z konsultantem. Po poinformowaniu go, że dostarczono sprzęt z płytą na której nie ma potrzebnych do instalacji sterowików otrzymuję odpowiedź, że nie na wszystkich płytach takowe są. Pytam, czy dostanę inną płytę; pan odpowiada, że przecież mam już płytę. Pytam, dlaczego nie na wszystkich płytach są sterowniki do XP. Pan odpowiada, że nie umie mi odpowiedzieć na to pytanie. Następne moje pytanie brzmi jak w takim razie mam zainstalować sprzęt. Pan sugeruje ściągnięcie sterowników z internetu. Pytam, jak to możliwe, skoro nie mam jak uzyskać połączenia z internetem. Pan odpowiada, żeby połączyć się bezprzewodowo z liveboxem z laptopa i ściągnąć. A ja odpowiadam, nie mam laptopa, tylko komputer stacjonarny. Następna sugestia konsultanta polega na tym, że mam biegać po ludziach i prosić, żeby ktoś użyczył internetu. Podziękowałam za wszystkie sugestie, dodając, że wysyłają ludziom buble do rzekomo samodzielnej instalacji i zostawiają bez jakiejkolwiek pomocy. Konsultant odrzekł, że nie ma możliwości innej pomocy. Odpowiadał grzecznie, ale bardzo cichym głosem, jakby miał za chwilę zasnąć. Może był niewyspany i stąd kompletna niemoc umysłowa? Poczuł się przytłoczony moimi pytaniami? Pewnie nie rozumiał części moich pytań, bo prosił o powtórzenie. Cała akcja miała miejsce w domu starszego małżeństwa, które umie w miarę posłużyć się komputerem; chcieli mieć internet i telewizję z Telekomunikacji. W punkcie w/w firmy w moim mieście nie udało mi się nijak wymóc otrzymania kompletnego CD. Ściągnęłam sterowniki u siebie, podłączyłam wszystko jak trzeba. Wspomnieni znajomi nie otrzymaliby żadnej pomocy od TP, ale rachunki na 200% przychodziłyby regularnie.