Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKS Wrocław
Treść opinii: Bardzo rzadko korzystam z jazdy autobusami więc nie wiedziałam jak to działa. Zanim poszłam na Dworzec autobusowy starałam się telefonicznie uzyskać informację na temat godzin odjazdu autobusów do Ostrówca Świętokrzyskiego niestety bez skutku kilkakrotnie próbowałam, ale nikt nie podniósł słuchawki. Na szczęście mieszkam niedaleko dworca PKS więc postanowiłam, że pójdę tam osobiście i się wszystkiego dowiem. Okazuje się, że by zasięgnąć informacji należy podejść do jednego okienka do którego była długa kolejka, a potem do drugiego gdzie również kolejka nie była mniejsza by kupić bilet. Załatwienie tych obu spraw przy jednym okienku była nie możliwa. Więc stanęłam w pierwszej kolejce i czekałam. Kolejka szybko się zmniejszała aż w końcu nadeszła moja kolej, uzyskałam informację na temat godzin odjazdów autobusów więc stanęłam w drugiej kolejce by kupić bilet na godzinę 21.30. W tej kolejce już nie było tak szybko widziałam zdenerwowanie osób stojących w kolejce. Ogólnie dworzec wygląda strasznie. W powietrzu unosi się nieprzyjemny zapach, wszędzie można zauważyć bezdomnych, a ochrona dworca zwyczajniej w ogóle na to nie reaguje. Nie ma gdzie usiąść, krzeseł jest bardzo mało, a po za tym kto by tu dłużej wytrzymał. Podeszłam nareszcie do okienka, Pani nie wyglądała miło widać było po niej, że siedzi tu jakby za karę, nie usłyszałam nawet odpowiedzi na moje dzień dobry. Poprosiłam o bilet studencki do Ostrówca Świętokrzyskiego na 21.30 kiedy dała mi bilet poprosiłam by mi powiedziała z którego stanowiska odjeżdża autobus na to ona odpowiedziała, że nie jest informacją i poprosiła następną osobę do okienka. Nie dość, że trzeba w każdej sprawie stać w długich kolejkach to czasami i tak trzeba niektóre rzeczy załatwić, dowiedzieć się samemu. Przejazdy PKS-em tylko w ostateczności, szczerze współczuję osobą zmuszonym do częstego korzystania z tego środku transportu.