Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Feniks
Treść opinii: W niedzielę po pracy postanowiłem coś zjeść. W tym celu udałem się do galerii handlowej, by ostatecznie tam dokonać wyboru co do rodzaju jedzenia. Wybrałem restauracje FENIX a ponieważ nie byłem bardzo głodny zdecydowałem się na sałatkę owocową z kurczakiem (12,99) do tego małe piwo z sokiem (5,50). Trudno było mi ocenić kompetencje obsługi, jako iż zamówienie zostało odebrane i już. Piwo pojawiło się dopiero po 10 minutach od złożenia zamówienia. Sałatka pojawiła się 3 minuty później. Ważny jest tutaj fakt, iż w restauracji panował umiarkowany ruch a niedużą salę obsługiwało 2 kelnerów. Smak sałatki przeciętny, jako iż poza ananasem i mandarynkami więcej owoców nie było. Na deser postanowiłem zamówić szarlotkę z lodami (11,99) w tym celu musiałem jednak przywołać kelnera jako, iż ten nie pytał o to czy podać coś jeszcze. Sama szarlotka była bardzo dobra, talerz posiadał także ciekawą kompozycję z syropu czekoladowego. Czas oczekiwania 15 minut. Po deserze po raz kolejny musiał zawołać kelnera by poprosić o rachunek, zaznaczając iż zamierzam płacić kartą. Ten fakt został przez niego dopiero zarejestrowany gdy przyniósł rachunek i zobaczył kartę płatniczą w mojej ręce. Przeprosił na chwilę, by udać się po terminal płatniczy. Po drodze jednak postanowił zebrać naczynia z dwóch opuszczonych przed chwilą stolików. Tak więc wycieczka po terminal zakończyła się dopiero po kilku minutach. Płacą ostatecznie 30 zł, za mało wyszukane menu - do lokalu raczej nie wrócę.