Opinia użytkownika: Karo
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Posiadam konto internetowe w mBanku od kilku lat i jestem w pełni zadowolona ze świadczonych usług. Mając konto osobiste w mBanku mam możliwość korzystania z całkowitej funkcjonalności finansów bez wychodzenia z domu i stania w kolejkach do okienka. Miałam do czynienia z wieloma kontami internetowymi, jednak mBank bardzo dobrze wypada pośród innych ofert. Przede wszystkim konto jest w pełni bezpłatne, nie ma obowiązku wpłat na konto co miesiąc danej kwoty. Bardzo rzadko pojawiają się problemy z dostępem do konta, a jeśli takowy ma się zjawić, to klient jest o tym odpowiednio wcześniej informowany. Dzięki dostępowi do Internetu oraz telefonu można załatwić wszystkie ważne sprawy. W momencie, kiedy posiadacz rachunku ma jakiś problem może zadzwonić na mLinię i dzięki niej go rozwiązać. mLinia to moim zdaniem bardzo szybka, rzetelna, profesjonalna i konkretna obsługa klienta. Pracownicy z wielką cierpliwością i wyrozumiałością tłumaczą klientowi każdą kwestię, a także pomagają w rozwiązywaniu problemów. Co najważniejsze mLinia dostępna jest całą dobę, więc o każdej porze możemy dzwonić i rozwiązywać nasze problemy.