Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Levi's
Treść opinii: Z potrzeb zakupienia nowych spodni wybrałem się do sklepu Levi’s. Kiedy tylko dotknąłem pierwszej pary spodni podeszła do mnie jedna ze sprzedawczyń mówiąc dzień dobry i pytając czy może mi jakoś pomóc. Podziękowałem za pomoc, chcąc samemu się rozejrzeć. Przechodząc dalej, dzień dobry powiedział drugi ze sprzedawców. Te drobne elementy już wprawiły mnie w dobry nastrój, wskazując iż obsługa sklepu jest dobrze przeszkolona. Po chwili przeglądania asortymentu sklepu znalazłem spodnie, które postanowiłem przymierzyć. Ponieważ nigdy nie pamiętam swoich rozmiarów, zabrałem spodnie które „na oko” powinny pasować. Idąc do przymierzalni pojawiła się trzecia i ostatnia z ekspedientek, pytając czy może mi jakoś pomóc, doradzić. Zdecydowany na przymiarkę spodni odpowiedziałem iż zamierzam niesione spodnie przymierzyć. Co było dla mnie zaskakujące w ułamku sekundy sprzedawczyni powiedziała iż prawdopodobnie potrzebny będzie mi inny rozmiar niż ten niesione przeze mnie. Po czym wyjęła z szafy spodnie 1 rozmiar większy. Do przebieralni zabrałem obydwie pary. Zaproponowany rozmiar pasował idealnie, wobec czego zdecydowałem się na ich zakup. Wizyta w sklepie była bardzo miła ze względu także na niesamowity entuzjazm sprzedawczyni, przejawiający się chociażby tym, iż obsługa była wykonana z pełnym zaangażowaniem a także uśmiechem. Na koniec otrzymałem także cenną radę, by przed skróceniem spodni, którego muszę zazwyczaj dokonać spodnie należy wyprać. Fachowa, rzeczowa obsługa, także bardzo schludny wizerunek każdego ze sprzedawców a także porządek w sklepie sprawiły, iż z chęcią wrócę tam w przyszłości.