Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: zakupiłem dzisiaj piekarnik elektryczny w w/w Lidlu. W kartonie z produktem miały byc : instrukcja uzytkowania w jęz. polskim oraz karta gwarancyjna. Nie było nic. telefonu do swoich konkretnych sklepów Lidl nie podaje NIGDZIE. natomiast wskazywana bezpłatna linia telefoniczna 800507777 milczy. Nikt nie podejmuje telefonu Również pod JEDYNYM UJAWNIANYM na stronie internetowej Lidla telefonem do centrali w Podgórnie 618967647 nikt się nie zgłąsza ....Nie mam czasu na ponowna wizyte w sklepie Lidla w Tychach, ani edycję tradycyjnych listów, a adresu e'm firma równiez nie ujawnia NIGDZIE). Nie wiem w tej sytuacji jak upomnieć się o należne mi przecież dokumenty. Firma łamie prawo polskie takimi praktykami, a klientów ma w głębokim poważaniu.....Przy okazji: rzeczywiste godziny otwarcia sa inne niż podane na stronie internetowej Lidla ( piszą od 8,00, faktycznie od 7,00 )