Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: heyah
Treść opinii: Jestem klientem sieci Heyah już od kilku lat. Zawsze korzystałam z pakietów darmowych smsów, których koszt wynosił 5zł. Pewnego dnia, zaraz po wykupieniu nowego pakietu, dostałam kolejny, którego z pewnością nie zamówiłam. Okazało się też, że automatycznie odebrano mi 5zł z konta. Po około godzinie, sytuacja się powtórzyła. To samo miało miejsce po kolejnej godzinie. Łącznie okazało się, że straciłam 20zł pomimo tego, że nie chciałam mieć już żadnych dodatkowych pakietów. Zadzwoniłam na infolinię zapytać, o co chodzi. Na początku Pan nie potrafił mi wyjaśnić sytuacji. Wmawiał, że na pewno niechcący sama wykupuję nowe pakiety. Rozgoryczona, rozłączyłam się i po chwili dostałam następny pakiet. Zadzwoniłam jeszcze raz. Okazało się, że pomiędzy jedną a drugą rozmową, Pan zdążył dowiedzieć się, o co chodzi. Zagwarantował mi, że pieniądze zostaną zwrócone, ponieważ był to problem z systemem wewnętrznym i rzeczywiście, nie było to moją winą. Po kilku godzinach na moim koncie pojawiło się 25zł. Co więcej, smsy, które dostałam w ramach wykupionych 5 pakietów pozostały na koncie i mogłam je normalnie spożytkować. Byłam mile zaskoczona tym, że tak szybko rozwiązano sprawę i że, mimo przyznania zabranych pieniędzy, mogłam nadal korzystać z smsów. Kilka dni później znów byłam zmuszona do skorzystania z infolinii, gdyż miałam problemy z włączeniem roamingu. Pan bardzo długo i cierpliwe tłumaczył mi kwestię, która ostatecznie naprawdę okazała się prosta i dość oczywista. Heyah kolejny raz zapunktowała u mnie profesjonalizmem i wspaniałym podejściem do klienta.