Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Ze względu na całkowity brak zasięgu Internetu, udałam się do salonu Play, by dowiedzieć się, czy jest to awaria, czy problem z moim komputerem. Pracownice stwierdziły, że nic nie wiedzą o problemach z łączem. Jednak, po zadzwonieniu na infolinię dowiedziałam się, że w naszym województwie od prawie tygodnia jest awaria łączy, która potrwa jeszcze przez, co najmniej 4 dni. Zapytałam pana na infolinii, czy jednostki Play na terenie miasta były o tym informowane i stwierdził, że oczywiście - tak. Ponadto, zdenerwowana postawą pań w nyskiej filii Play zapytałam je o możliwości zerwania umowy. Dowiedziałam się, że mam znaleźć sobie informacje na stronie www.24.playmobile.pl. Problem w tym, że ze względu na awarię, nie byłam w stanie założyć swojego konta na tej witrynie i nie uzyskałam dostępu do takich informacji. Mimo tego, nie uzyskałam pomocy, na której mi zależało. Panie do samego końca udawały, że o niczym nie wiedzą, choć awaria dotyczyła tysięcy klientów. Po tej sytuacji jestem pewna, że w jak najszybszym czasie chcę zrezygnować z usług tej firmy.