Opinia użytkownika: robinsonik
Dotycząca firmy: Peacocks
Treść opinii: W dniu wczorajszym tj.7.11.2010r.,udałem się wraz z małżonką na zakupy do Centrum Focus Park w Bydgoszczy, nasz wybór dotyczący zakupów padł na sklep Peacocks.Sklep oferuje asortyment odzieży dla osób w różnym przedziale wiekowym tj. od najmłodszych pociech po młodzież i osoby dorosłe.Wystrój sklepu i rozmieszczenie towaru zrobiły na mnie pozytywne wrażenie, bardzo szybko można ogarnąć wzrokiem , gdzie ,jaka i dla kogo przeznaczona jest odzież.Być może (ale to tylko moja opinia )sklep jest nieco za mały, bo z pewnością brakuje miejsca na ekspozycję całego asortymentu jaki posiada marka Peacocks.Zaskoczyły mnie ceny, ale pozytywnie.Nie są tak wygórowane jak w większości markowych sklepów, można również otrzymać korzystne rabaty przy zakupie kilku rzeczy z dostępnego asortymentu. Niestety nie wszystko wyglądało tak "różowo", a chodzi mianowicie o obsługę klienta. Już przy samym wejściu do sklepu zaskoczyło mnie to, że nie widzę nikogo z personelu? Jak się okazało trzy Panie , które obsługiwały sklep tego dnia urządzały sobie miłą pogawędkę w pobliżu przymieżalni i zupełnie nie interesowały się klientami i tym co dzieje się na sklepie.Przy wyborze towaru sam musiałem podejść do Pań i łaskawie poprosić o radę, która niestety na niewiele się zdała, ponieważ Panie nie potrafiły jednoznacznie doradzić mi przy wyborze materiału, koloru itd, sugerując, że sam powinienem wiedzieć co chcę kupić.Bardzo nie podobała mi się taka postawa.Gdy w końcu zdecydowałem się zakupić towar podszedłem do kasy , przy której stałem dłuższą chwilę zanim jedna z Pań zdecydowała się podejść i skasować pieniądze za towar.Myślę, że w dzisiejszych czasach, gdzie rynek i asortyment jest bardzo szeroki takie podejście do klienta nie wróży niczego dobrego i kierownictwo sklepu powinno pomyśleć o "wymianie" personelu lub zwróceniu uwagi i przeszkoleniu w kierunku właściwej obsługi klienta.Ogólnie polecam sklep Peacocks ze względu na szeroki asortyment i przystępne ceny , jednak jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia (być może akurat trafiłem na taką a nie inna zmianę,ale cóż fakty mówią same za siebie). Pozdrawiam